Utasbiztosítások

Megvizsgáltuk piacelemzőkkel független biztosítás közvetítőként a magyar utasbiztosítási piacot és ez alapján az látszik, hogy legjobb ár érték arányú szolgáltatása az Aegon Világlátó utasbiztosításának van.

Milyen előnyei vannak ennek a biztosításnak?

• Gyermekek részére féláron!

• Ön sportolna nyaralás alatt?

Utasbiztosításunk pótdíj nélkül érvényes minden olyan alkalomszerű, sport jellegű tevékenységre, amelyhez nem szükséges előképzettség, nem verseny és amit fizetős szolgáltatásként vesz igénybe (pl. banánozás, motorcsónakos siklóernyőzés).

• Családi és csoportos kedvezményt ad a biztosítás!

Ügyfelünk akár 20% kedvezményt kaphat, ha családosan vagy min. 10 fős csoporttal utazik.

Az Aegon Világlátó utasbiztosítást teljesen online kötheti meg, a kötvényt e-mailben küldjük, fizetnie bankkártyával kell, így akár az elutazás előtti estén is megkötheti!

Kalkulálja ki utasbiztosítását itt >>

Amennyiben nincs bankkártyája kérjen visszahívást és telefonon megkötjük Önnel a szerződést és a fizetési mód lehet csekk vagy utalás. Fontos, ha ezt a megoldást választja, akkor az utazás előtt minimum 8 munkanappal meg kell kötnie a biztosítást velünk! Van Európai Egészségbiztosítási kártyája?

Tévhit, hogy egy külföldi utazáskor nincs szükség utasbiztosításra, ha van Európai Egészségbiztosítási Kártyája!

A kártya hasznos, de nem helyettesíti az utasbiztosítás. A kártya nem téríti például a poggyászkárt, a sürgősségi fogászati ellátást, nincs asszisztencia, jogvédelem- illetve tolmács szolgáltatás, nem tartalmaz felelősségbiztosítást sem.

Mit tartalmaznak az utasbiztosítások?

A biztosítótársaságok által ajánlott utasbiztosítások négy kategóriába sorolhatóak.
Az utasbiztosításoknak több módozata létezik! Az utasbiztosítások tartalmaznak asszisztenciaszolgáltatást, életbiztosítási, balesetbiztosítási és betegségbiztosítási szolgáltatást, poggyászbiztosítást, valamint olyan módozata is elérhető, ami jogvédelmi szolgáltatást is nyújt.

Utasbiztosítás - Asszisztenciaszolgáltatás:

A biztosító munkatársai telefonon nyújtanak segítséget egészségügyi probléma vagy esetleges baleset esetén. Tájékoztatnak minket az egészségügyi ellátási lehetőségekről, hogy mi a leggyorsabban a megfelelő ellátásban részesülhessünk!

Utasbiztosítás - Életbiztosítási, balesetbiztosítási és betegségbiztosítási:

Ebben a kockázati elemben a biztosító térít az utazás során bekövetkezett csonttörésre, kórházi ellátásra, rokkantságra és halálra. A pontos részletekről mindig az adott biztosító ajánlatából érdemes tájékozódni ugyanis a térítési összegek eltérőek lehetnek. Ide tarozik még esetleges baleset bekövetkezése esetén a hozzátartozók értesítése, kiutaztatása, valamint idő előtti hazautazás során felmerülő többlet költségek vállalása, elhalálozás esetén a holtest hazaszállítása.

Utasbiztosítás – Poggyászbiztosítás

Az utasbiztosításon belüli poggyászbiztosítás kiterjed a poggyászunk elvesztésére, sérülésére, esetleges eltulajdonítására. A poggyászbiztosításnál légyeges minden esetben megnézni ,hogy az adott biztosító milyen értékhatárig vállalja az adott csomag biztosítását. A szolgáltatás keretén belül vállalja a biztosító gondatlanságból elkövettet bűncselekmény, szabálysértés esetén a biztosítási limit érték erejéig az ügyvédi, szakértői költségek térítését, illetve felmerülő más költségeket is ilyen például az óvadék vagy a perköltség.

Utasbiztosítások, gyakran feltett kérdések

1.Mi a teendőnk kár esetén? +

  • Külföldön járva bármilyen káresemény bekövetkezik, az első, hogy értesítjük biztosítónkat telefonon keresztül. A telefonszám minden esetben rajta van az utasbiztosítás kötvényen, amit e-mail-ben megkaptunk.

    A hívás két okból is nagyon fontos. Az első ok, hogy ennek elmulasztása esetén a biztosító igen alacsony összegben korlátozhatja a kártérítés mértékét - ez a szabályzatokban megtalálható előírás.

    A második ok, hogy telefonos ügyfélszolgálattól segítséget kaphatunk, ha bajba kerülünk. A segítség lehet az, hogy megtudjuk, hol van a legközelebbi egészségügyi intézmény, de lehet tolmácsszolgálat, vagy magasabb színvonalú szerződések esetében a jogi védelem megszervezése, vagy intézkedés óvadék kifizetésére.

    Baleset, lopás, rablás esetén ugyanúgy szükséges a helyi hatóságok értesítése, mintha ezek az események itthon történnének meg velünk, valamint a helyi hatóság igazolására itthon is szükségünk lesz a kárrendezés folyamatán, ezért ezt se mulasszuk el.

2.Mi a legfontosabb az utasbiztosítás szolgáltatás esetén? +

  • A legfontosabb az orvosi költségek megtérítése. Ha külföldön járunk, és betegség, vagy baleset miatt orvosi kezelésre szorulunk, a számla végösszege megdöbbentően magas lehet. Ezt az összeget egy jó utasbiztosítás fedezi, anélkül viszont az egész család anyagi helyzetét is tartósan megrendítheti egyetlen ilyen eset.

 

 

Telefonos, videós tácsadónk segítségével létrejön

• nyugdíjbiztosítása,

• nyugdíjpénztári belépése,

• balesetbiztosítása,

• lakásbiztosítása,

• casco biztosítása,

• kötelező felelősség biztosítása,

• és utasbiztosítása.

 

 

 

Biztosításkötés lépései

1. Töltse ki regisztrációs űrlapot.

2. Telefonos közvetítőnk visszahívja Önt.

3. Az Ön szerződése telefonon, video kapcsolaton, szükség esetén személyesen jön létre.

4.Nyugdíjbiztosítás kötés esetén video vagy személyes azonosításra kerül sor a pénzmosási törvény miatt.

5. E-mail-es tájékoztatást küldünk a további teendőkről.

6. Fizetés lehetséges bankkártyás fizetéssel, utalással vagy csekken.

7. Amennyiben garantált ajándék jár Önnek, GLS futár viszi ki Önnek a terméket vagy tanácsadónk.

A Magyar Nemzeti Bank 5/2015. (V. 05.) számú ajánlása a biztosítási termékek bemutatását, összehasonlítását szolgáló és a biztosításközvetítés során használt elektronikus felületekről (Részlet)
…..
„29. Komplex/egyedi igényeket kielégítő biztosítási termék esetén az MNB szükségesnek tartja az értékesítés szóbeli vagy személyes csatorna felé terelését, vagy annak jelölését, hogy az elektronikus felület nem alkalmas ilyen biztosítás értékesítésére. Egyedi igények felmerülése esetén az MNB elvárja az e-ügyfél szükségleteinek telefonon vagy személyesen történő pontosítását az ajánlat véglegesítését megelőzően. „
…..
Cégünk komplex terméknek tartja a casco, lakás, baleset, betegség, élet és nyugdíjbiztosítást. Ezért javasoljuk, hogy kérje minőségi, nagy tapasztalattal rendelkező telefonos biztosításközvetítőnk tanácsadását. Kérjen visszahívást, kötelezettségvállalás nélkül!

Visszahívást kérek!

Huawei Honor Band 5 okos karkötő, aktivitás mérő

Huawei Honor Band 5 okos karkötő, aktivitás mérő

Ha Ön köt

• minimum havi 2500 Ft díj értékben balesetbiztosítást és köt egy a lakás vagy kötelező biztosítást, vagy

• minimum havi 2500 Ft díj értékben balesetbiztosítást és megbíz minket, hogy kezeljük a lakás vagy kötelező biztosítását.

Hogyan kapom meg a garantált ajándékomat?

Kattintson a visszahívást kérek gombra, regisztráljon és az Ön telefonos tanácsadója visszahívja Önt.

 

 

 

 

Visszahívást kérek!

1 db Huawei MediaPad T3 10 tablet, 9.6

1 db Huawei MediaPad T3 10 tablet, 9.6" HD

Ha Ön köt

• minimum havi 12 000 Ft díj értékben nyugdíjbiztosítást minimum 11 év tartamra.

Hogyan kapom meg a garantált ajándékomat?

Kattintson a visszahívást kérek gombra, regisztráljon és az Ön telefonos tanácsadója visszahívja Önt.

 

 

 

 

 

 

 

Visszahívást kérek!

2 db Huawei MediaPad T3 10 tablet, 9.6

2 db Huawei MediaPad T3 10 tablet, 9.6" HD

Ha Ön köt

• minimum havi 20 000 Ft díj értékben nyugdíjbiztosítást minimum 11 év tartamra, vagy

• minimum havi 11 000 Ft díj értékben kockázati életbiztosítást minimum 10 éves tartamra.

Hogyan kapom meg a garantált ajándékomat?

Kattintson a visszahívást kérek gombra, regisztráljon és az Ön telefonos tanácsadója visszahívja Önt.

 

 

 

 

Visszahívást kérek!

Ügyfeleink mondták rólunk!

„Nyugdíjbiztosítás tájékoztatásunk annyira alapos és mindenre kiterjedő volt, hogy ajánlom a rokonaimnak is.”
Egy nyugdíjbiztosítást kötő ügyfelünk.

"Nem csak biztosítást akartak velem kötni, valóban számíthatok azóta is rájuk"

"Az összes biztosításomat egy helyen kezelhetem, mindig megtalálják számomra a legjobb ajánlatokat!"

"Végtelen kedves és hozzáértő call centeresek segítenek nekem, ha bármi kérdésem van a biztosításaimmal kapcsolatban!"

 

 

 

 

 

 

 

Utolsó frissítés dátuma: 2019.01.21

 

 

ügyfelek

Lépjen kapcsolatba velünk!/Visszahívást kérek!

Regisztráljon és válassza ki a részt veszek a nyereményjátékban témát, ha nyerni akar, vagy jelölje meg a témát, ami iránt érdeklődik. Egyszerre többet is bejelölhet!